https://goldendigital.hu

Hogy használd a Canva szerkesztőt?

Amikor készíted a tartalmaid, a következőket érdemes átgondolnod:

  • mennyi energiát
  • mennyi időt kell befektetned a tartalomba
  • mekkora aktivitást fog kiváltani
  • mennyire fogja építeni az énmárkád és ezen keresztül
  • mennyire támogat téged az üzleted építésében.

Ha ezeket figyelembe veszed, akkor rájössz, hogy olyan tartalmat fogsz tervezni és szerkeszteni amivel ráhelyezed a fókuszt a tevékenységedre és saját magadra.

Nem ismered még a szerkesztő felületét? Akkor számodra javaslom a nyitott csoportom ahol teljesen ingyen tudod a tartalmat böngészni és figyelemmel követni az újdonságokat, melyeket megosztok veletek. Itt tudsz csatlakozni: CANVA CSOPORT

Ha pedig már készítettél néhány olyan bejegyzést/videót, amiben igyekeztél segíteni másoknak, akkor tudod, hogy bizony sok energiát és időt igényel egy-egy ilyen tartalom létrehozása. Nehéz lenne tehát mindennap ilyen minőségi anyagot készíteni.

Hogyan tudnál tehát a köztes időben is előrukkolni valamivel, ami gyorsan megvan, kevés energiát igényel és a profilodra vagy az oldaladra tereli a figyelmet? Több témában is tudsz posztokat készíteni! Nem szükséges csak a szakmai oldaladról megmutatni azt, hogy mivel foglalkozol. Építs bizalmat az emberek felé, mutatsd meg, hogy mivel foglalkozol azon kívül is ha nem dolgozol éppen.

Milyen posztokat tudsz készíteni? Ime a lista:

  • bejegyzés a terméked/szolgáltatásod előnyeiről
  • bejegyzés ami ösztönző jellegű, felemeli az olvasóid és bátorítja őket
  • bejegyzés ami az elkötelezettséged mutatja szakmád és az emberek felé
  • bejegyzés ami megmutat valami izgalmas dolgot az életedből (csak diszkréten, amit szivesen bevállalsz)
  • bejegyzés esetleg egy rendezvényről, összejövetelről, találkozásról, csapatról
  • bejegyzés valamilyen vicces dologról, mutasd meg azt is hogy nem vagy te mindig olyan nagyon komoly

Na meg a többi amit itt most nem osztok meg veled, de ha érdekel hozzájuthatsz a PDF tartalmához ami 30 posztolási ötletet tartalmaz…na azokból „elélsz” egy darabig! Hogyan kaphatod meg?

 

Csatlakozz a nyitott facebook csoportomhoz itt: CANVA KEZDŐ és iratkozz fel a hírlevélre, hogy minden „titkos” információ eljusson hozzád!

 

Adok egy trükköt… amit ha alkalmazol, óriási könnyítés lesz számodra a rendszeres posztoláshoz. Megnyitod a Google-t. Ezen keresztül rákeresel a legnépszerűbb üzlethez vagy énmárkádhoz köthető motivációs szövegekre. Én a marketingre és a kreatív canva képekre koncentrálok, ezért ehhez kapcsolódó motivációs szövegekkel dolgozom. Nálad ez lehet az egészséges életmód, kemény edzés vagy akár a főzés. Amivel te foglalkozol! Sok ispirációval találkozhatsz.

Egy rólad készült fotóval – és ha nem egy stock fotót használsz – akkor szintén növelheted az aktivitást a posztod alatt. Ez azért is hasznos mert többször látnak téged és így közelebb kerülhetsz a követőidhez. 

Emellett, ha képes bejegyzést készítesz, akkor rá tudod tenni a logód vagy a neved, így ha megosztják a posztod, akkor ezek alapján megtalálhatnak vagy emlékezhetnek rád. Nyomot hagysz magad után!

Szumma szummárum, akár kezdő posztoló vagy akár már gyakorlottabb vannak apró szabályok amit „Zuki” barátunk a facebook felületén látni szeret (ergo, itt most az algoritmusra gondolok) érdemes betartani és ahhoz igazítani a posztjainkat. A Canva szerkesztő pedig mindenben támogat téged!

Szólj hozzá!

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .

Discover more from Golden Digital Webdesign

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading