https://goldendigital.hu

Webáruházak termékfeltöltése!

Webáruházak termékfeltöltése!

Webáruházak működtetése…

Örök kérdés és örök probléma a webáruház tulajdonosok számára, hogy miképpen töltsék fel rendszeresen áruházuk készletét! Jegyzem meg, nem is egy egyszerű munkáról van szó. Tapasztalataim szerint, mikor én is elindítottam az első webáruházam rengeteg munka került elém. Igencsak embert próbáló feladat rendszerezni a feltöltési folyamatokat. Jobban járunk, ha készítünk magunk számára egy tervet amit szigorúan be is tartunk, így egy hét alatt szuper jó eredményekkel tudjuk az áruház készletét bővíteni vásárlóink megelégedettségére.

Webáruházak termékei


Szervezd ki, webáruházad termékeinek feltöltését! A Golden Digital megbízható szolgáltatást kínál erre az esetre, segíti a vállalkozókat, online áruház tulajdonosokat, termékeik időben történő feltöltését a virtuális boltba.


Milyen feladatok várnak rád, fordulnak elő mikor elkezded feltölteni termékeidet?

  • Elsőként a prémium fotók beszerzése, azok elkészítése.
  • A képek megfelelő méretre igazítása, általában tömörítése.
  • A képek javítása, színek élesítése ha szükséges.
  • A képek feltöltése az admin felületen.
  • Meg kell ismerned az áruház funkcióit
  • Be kell állítanod az áruházad
  • Arculatot és designt kell adnod neki
  • Termékleírásokat kell megfogalmaznod

Itt meg is állunk egy pillanatra! A TERMÉK!

termékek

Webáruházunkban több helyen is szerepet kap a termék, végig kell menni a beállításokon ahhoz, hogy a keresőben és egyéb közvetítő oldalakon megfelelően tudjon megjelenni. Nem érdemes rövidre fogni ezt a folyamatot, és elkapkodni, mert később több problémánk is adódhat belőle, legfőképpen az, hogy nem látja a kereső a terméket, így nem is tudja megjeleníteni. Vagyis a vásárló sem fogja látni!

A termék a marketingfelfogás szerint olyan fizikai, esztétikai és szimbolikus tulajdonságok összessége, amely a fogyasztók igényeit hivatott kielégíteni.

A termék tehát nemcsak kézzelfogható tulajdonságok halmaza, hanem megjelennek benne az elvont elemek is (pl. a termék ígérete). Olyan tulajdonságok megtestesítője, amely a fogyasztók igényeit hivatott kielégíteni.

Az említett tulajdonság például az étel színvonalas tálalása, mellyel szebb, kelendőbb lesz. Az elsődleges terméktulajdonságok ma már nem elegendőek a piaci versenyben, sőt a hangsúly egyre inkább a másodlagos tulajdonságok felé tolódik el. Ezek nélkül is képes a termék az alapvető szükségletek kielégítésére, de vajon megéri e elhagyni azokat, ha eladni akarunk?

Néhány fontosabb beállítás amivel szinte minden webáruház admin felületén találkozhatsz….

  • TERMÉKÜNKNEK VAN KATEGÓRIÁJA (nőiruházat, férfi cipő, divatékszer stb.)
  • TERMÉKVÁLTOZATA (nőiruházat…….nőiblúz……hosszu ujjú)
  • TERMÉK TÍPUSA (nőiruházat….sálak)
  • EGYEDI TERMÉK TULAJDONSÁGA (szín, méret, hossza stb)
  • GYÁRTÓJA (xy gyártó)
  • MÁRKÁJA (xy márkatermék)
  • MENNYISÉGE (db, csomag, súly)
  • CIKKSZÁMA
  • GYÁRTÓI CIKKSZÁMA
  • ÁRA
  • TERMÉK NEVE (női rövidujju póló, gyermek trikó)
  • TERMÉK LEÍRÁSA, ISMERTETŐJE
  • METACÍME
  • META LEÍRÁSA
  • KULCSSZAVAK
  • RAKTÁR BEÁLLÍTÁSAI

Itt most egy termékről beszéltünk! Komoly munkát és időt kell ráfordítani webáruházad termék feltöltésére. Persze vannak egyéb módszerek is, mikor például importáljuk a termékeket, és fájlokon keresztül töltjük fel. Ez a módszer némileg lerövidíti a munkafolyamatot de! akkor is javasolt, és kell, végigmenni a beállításokon mert azok kulcsfontosságú szerepet töltenek be a termék életében mikor az a keresőbe (böngésző) kerül.

A metaleírások, kulcsszavak, termékleírások döntő fontosságú elemek egy online termék értékesítése esetében.

Jó hír viszont, ahogy első soraim között írtam, hogy tudatos és következetes munkával nagy lépésekben lehet haladni a feltöltésekkel.

Szolgáltatásaim között szerepel termékfeltöltés webáruház tulajdonosok részére! Amennyiben igénybe vennéd ezt a fajta támogatást részemről írj nekem, hívj bátran!

Discover more from Golden Digital Webdesign

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue reading